Se pieni innostus, joka syttyi marraskuussa, kun koulun kiina.jpgprojektiin haettiin osallistujia, on nyt kasvanut  kutkuttavaksi jännitykseksi, hyvällä tavalla. Olen lähdössä Kiinaan, nyt sen vasta tajuaa, olen oikeasti lähdössä Kiinaan! Parin tunnin kuluttua olen lentokentällä matkalaukku pakattuna, edessäni kahdeksan tunnin lento ja viikko erikoisimmassa maassa, missä olen koskaan ollut. Tämä viikko on ollut täynnä touhotusta, kun olemme kavereiden kanssa pohtineet, mitä perillä odottaa, mitä kannattaa ottaa mukaan, mitä tuliaisia viemme isäntäperheille ja miten tämä on edes mahdollista.

 Pekingiläisen ystäväkoulun oppilaita ja opettajia oli vierainamme helmikuussa, joten olemme jo saaneet kosketusta kiinalaisesta kulttuurista. Olemme tehneet myös projektitöitä, joiden parissa on oppinut  paljon uutta tuosta erilaisesta maasta. Kaiken kaikkiaan voin sanoa, että vaikka matka menisi ihan pipariksi         (ei mene!), niin olen saanut projektin ansiosta jo paljon kokemuksia ja tietoa.

Camera360_2015_5_2_111122.jpg

Nyt vain uusia seikkailuja kohti! Mukavaa viikonloppua ja tulevaa viikkoa!